Календарно-тематичне планування біології
8 клас
18 годин (0,5 годин на тиждень)
Календарне планування складено за
програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ –К., 2016 (Сак Т.В.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
|
І
семестр |
|||
1 |
|
Вступ Тваринний світ складова частина природи.
Різноманітність тварин та їх класифікація. Роль тварин у житті людини. |
|
Тварини |
|||
2 |
|
Будова і життєдіяльність тварин Основні
процеси життєдіяльності тварини. Клітинна будова тварин та особливості клітин
тварин. Тканини, органи і системи органів тварин, їх функції. |
|
3 |
|
Середовища
існування тварин. Поведінка тварин. Різноманітність способів життя тварин.
Зв’язки тварин з іншими компонентами екосистем. Демонстрування: опудал, вологих препаратів, зображень
різноманітних тварин; проявів поведінки тварин. Лабораторна робота: № 1. Вивчення особливостей тваринних клітин та тканин (за допомогою
учителя). |
|
Різноманітність тварин |
|||
4 |
|
Тема. Найпростіші Загальна
характеристика та різноманітність найпростiших - мешканців прісних водойм
(амеба протей, евглена зелена, інфузорія туфелька), морів (форамініфери та
радіолярії) та ґрунту. Паразитичні найпростіші (дизентерійна амеба,
малярійний плазмодій тощо). Роль найпростіших у екосистемах та їх значення
для людини. Демонстрування: постійних мікропрепаратів одноклітинних тварин. Лабораторна робота №2. Спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших з водойми або
акваріума. |
|
5 |
|
Тема. Багатоклiтинні. Губки. Кишковопорожнинні. Загальна характеристика та
різноманітність багатоклiтинних тварин. Тип Губки. Загальна характеристика, роль у природі та значення для
людини. |
|
6 |
|
Тип Кишковопорожнинні Загальна характеристика та різноманітність
кишковопорожнинних. Роль кишковопорожнинних у екосистемах та значення для
людини. Охорона губок та кишковопорожнинних. Лабораторна робота № 3. Вивчення будови прісноводної гідри (на
постійних мікропрепаратах). Демонстрування постійних мікропрепаратів губок та
кишковопорожнинних. |
|
7 |
|
Тема. Черви Тип Плоскі черви. Загальна
характеристика, різноманітність. Круглі
черви. Загальна характеристика, різноманітність. Демонстрування препаратів
плоских, круглих червів |
|
8 |
|
Тип Кільчасті черви. Загальна характеристика, різноманітність. Роль червів
у екосистемах. Значення для людини. Демонстрування препаратів
кільчастих червів. Лабораторна робота:
|
|
ІІ семестр |
|||
9 |
|
Тема.
Членистоногі Загальна
характеристика типу Членистоногі. Клас Ракоподібні. Загальна характеристика класу.
Різноманітність ракоподібних. Роль ракоподібних у екосистемах, їх значення
для людини. Лабораторні роботи №5. Вивчення
пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища існування. |
|
10 |
|
Клас
Павукоподібні.
Загальна характеристика класу. Різноманітність павукоподібних та їх роль у
екосистемах. Значення в житті людини. Клас Комахи. Загальна характеристика класу.
Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Роль комах у
екосистемах, їх значення для людини. Охорона членистоногих. Демонстрування вологих препаратів
ракоподібних, павукоподібних та комах, колекцій комах. №6. Вивчення пристосування у зовнішній
будові комах до середовищ існування. |
|
11 |
|
Тема. Молюски Загальна характеристика, різноманітність молюсків. Роль
молюсків у екосистемах, їх значення
для людини. Демонстрування черепашок та
вологих препаратів молюсків. Лабораторні роботи: №8. Вивчення зовнішньої будови та
способу руху черевоногих молюсків (на прикладі акваріумних видів). №9.
Ознайомлення з колекцією різних черепашок молюсків. |
|
12 |
|
Тема. Хордові
тварини. Безчерепні. Риби Загальна
характеристика типу Хордові. Підтипи Безчерепні та Черепні (Хребетні).
Загальна характеристика підтипу Черепні (Хребетні). Клас Хрящові
риби. Загальна
характеристика класу, особливості процесів життєдiяльності, поведінки,
різноманітність хрящових риб. Роль в екосистемах та господарське значення
хрящових риб. |
|
13 |
|
Клас Кісткові
риби. Загальна
характеристика класу, особливості процесів життєдіяльності. Поведінка і
сезонні явища у житті риб. Різноманітність кісткових риб. Роль у водних
екосистемах. Значення риб у житті людини. Рибне господарство. Охорона риб. Демонстрування опудал і вологих препаратів риб. Лабораторні роботи: № 11. Вивчення зовнішньої
будови та поведінки риб. |
|
14 |
|
Тема . Земноводні Загальна характеристика класу
Земноводні. Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. Сезонні явища
в житті земноводних. Різноманітність
земноводних. Роль земноводних у екосистемах, їх значення для людини. Охорона
земноводних Демонстрування препаратів скелета
земноводних, вологих препаратів різноманітних земноводних. Лабораторна робота: №12. Порівняння скелетів земноводних та риб.
|
|
15 |
|
Тема. Плазуни Загальна характеристика класу Плазуни. Особливості процесів
життєдіяльності і поведінки. Сезонні явища в житті
плазунів. Різноманітність плазунів.
Роль плазунів у екосистемах, їх
значення для людини. Охорона плазунів. Демонстрування вологих препаратів різноманітних плазунів. |
|
16 |
|
Тема. Птахи Загальна характеристика класу Птахи. Особливості життєдіяльності
птахів. Риси пристосованості до польоту та різних середовищ життя.
Різноманітність птахів. Розмноження і розвиток птахів. Сезонні явища у житті
птахів. Поведінка птахів: влаштування гнізд, шлюбна поведінка, турбота про
потомство. Перельоти птахів. Роль птахів у екосистемах, їх значення для
людини. Охорона птахів. Птахівництво. Демонстрування опудал птахів. Лабораторні роботи: №13. Вивчення зовнішньої будови птахів та будови пір’я. №14. Вивчення особливостей
будови скелету птахів. |
|
17 |
|
Тема. Ссавці Загальна
характеристика класу Ссавці. Особливості життєдіяльності ссавців.
Різноманітність ссавців. Сезонні явища у житті ссавців, їхня поведінка. Роль
ссавців у екосистемах, їх значення для людини. Охорона ссавців. Тваринництво.
Охорона ссавців Демонстрування препаратів та
опудал ссавців. |
|
Організми і середовище існування |
|||
18 |
|
Тема. Організми і середовище існування. Вплив чинників середовища на тварин. Етичне ставлення
людини до інших видів тварин. Взаємовідносини людини з іншими видами тварин.
Охорона тваринного світу. Червона книга України. Природоохоронні території.
Основні етапи історичного розвитку тваринного світу. |
Календарно-тематичне планування географії
8 клас
19 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне планування складено за
програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ –К., 2016 (Сак Т.В., Босенко І.І.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
І семестр |
||
1 |
|
ВСТУП Фізична географія України. Об’єкти вивчення і методи
досліджень фізичної та суспільної географії України. Джерела географічної інформації. Географічні відомості про
територію України в минулому.
Дослідження Геродота, Г.
Боплана, С. Рудницького. Сучасні
географічні дослідження. |
Розділ І.
Географічна карта та робота з нею |
||
2 |
|
Тема 1. Географічна карта. Зображення України
в картографічних творах. Елементи
карти, картографічні проекції та види спотворень на географічних картах.
Способи зображення географічних об`єктів та явищ на картах. Класифікація
карт. Навчальні карти й атласи. Національний атлас України, електронні карти.
Картографічні інтернет-джерела. |
3 |
|
Тема 2.
Топографічні карти. Читання та практичне використання топографічних
карт. Практична робота 2.
Визначення об`єктів, напрямків,
географічних координат, висот точок за топографічною картою. |
Розділ
ІІ. Географічний простір України |
||
4 |
|
Тема 1. Україна на
політичній карті Європи і світу. Політична карта світу,
її елементи та процес формування.
Державний лад: форми правління та адміністративно-територіальний
устрій країн. Державний лад в Україні. Географічне положення України.
Геополітика. Державна територія України. Державні кордони, розміри території,
крайні точки, географічні центри України та Європи. Практична
робота 2. Нанесення на контурну карту кордонів сусідніх держав, крайніх
точок, географічних центрів України та Європи і зазначення їхніх назв;
визначення координат точок. |
5 |
|
Тема 2. Формування
території України. Територіальні зміни меж України
з ХХ ст. Особливості сучасного адміністративно-територіального устрою,
його проблеми та шляхи вдосконалення
на різних територіальних рівнях Тема 3. Україна на
карті годинних поясів. Міжнародна система відліку часу. Годинні пояси. Місцевий час. Поясний час. Літній час.
Особливості регулювання системи відліку часу в країнах світу. Час в Україні. Практична
робота 3. Аналіз карти годинних поясів світу. Визначення місцевого та поясного
часу в Україні. |
Розділ
ІІІ. Природні умови і ресурси України |
||
6 |
|
Тема 1. Рельєф,
тектонічна та геологічна будова, мінеральні ресурси. Форми земної
поверхні. Простягання низовин, височин, гір, річкових долин. Карта «Фізична
поверхня». Геологічна історія Землі. Геологічне літочислення.
Геологічні ери. Карта «Тектонічна будова». Основні тектонічні
структури. Зв`язок рельєфу з тектонічними структурами. Геологічна
будова. Дослідження П. Тутковського.
Неотектонічні рухи. Вплив геологічної будови та тектоніки на діяльність
людини. Формування рельєфу. Внутрішні
та зовнішні рельєфотвірні чинники і
процеси. Типи рельєфу за походженням. Рельєф і діяльність людини. Корисні копалини України, їх класифікація за
використанням, географія,
закономірності поширення. Паливні корисні копалини. Діючі та перспективні
басейни й райони видобутку вугілля, нафти, природного газу, «сланцевого
газу», торфу, горючих сланців. Рудні
та нерудні корисні копалини: басейни, райони залягання та видобутку.
Мінеральні води та грязі. Проблеми раціонального
використання мінеральних ресурсів. Особливості геологічної будови,
рельєфу та мінеральних ресурсів своєї
місцевості. Практична робота 4. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків
між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними
копалинами у межах України. |
7 |
|
Тема 2. Клімат і
кліматичні ресурси. Загальна характеристика клімату
Україи. Основні кліматичні чинники: сонячна енергія, циркуляція атмосфери,
підстильна земна поверхня, їх взаємодія. Розподіл сонячної енергії в
атмосфері і на земній поверхні.
Властивості повітряних мас, що впливають на територію України.
Атмосферні фронти, циклони та антициклони. Кліматичні показники:
температура, вологість повітря, опади,
коефіцієнт зволоження та їх розподіл в Україні. Річний та сезонний хід кліматичних
показників. Кліматична карта. Кліматичні ресурси. Погода і умови несприятливі погодно-кліматичні
явища. Метеорологічна служба. Прогноз погоди. Вплив погодно-кліматичних умов
на здоров’я і господарську діяльність людини. Охорона атмосферного повітря.
Кліматичні особливості своєї місцевості. Практичні
роботи 5. Визначення вологості повітря за заданими показниками. 6. Встановлення особливостей клімату різних регіонів України за аналізом
карт та кліматичних діаграм |
8 |
|
Тема 3. Води
суходолу і водні ресурси. Склад вод суходолу. Поверхневі
води. Річки. Будова річкової долини: річище, заплава, тераси, меандри,
твердий стік. Основні річкові басейни та системи. Вплив рельєфу на річки.
Характер течії. Падіння, похил річки. Вплив клімату на формування річкової
системи. Живлення і режим річок, густота річкової мережі.
Річковий стік, витрати води. Озера, їх типи, особливості
водного режиму. Болота, їх типи і поширення, причини заболочення. Водосховища
та канали. Підземні води. Основні
артезіанські басейни. Водні ресурси України, шляхи їх раціонального
використання та охорони. Води суходолу своєї місцевості. Практична робота 7. Позначення на контурній карті назв найбільших річок, озер, водосховищ, каналів, позначення боліт
України. Аналіз забезпеченості водними ресурсами різних територій України |
ІІ семестр |
||
9 |
|
Тема 4. Ґрунти та
ґрунтові ресурси. Умови ґрунтоутворення,
структура ґрунту, ґрунтові горизонти, родючість. Основні типи ґрунтів,
закономірності їх поширення. Карта ґрунтів. Ґрунтові ресурси України. Ґрунти своєї
місцевості. Зміни ґрунтів у результаті господарської діяльності людини.
Заходи з раціонального використання й охорони ґрунтових ресурсів. Практична робота 8. Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України. Тема 5.
Рослинність. Різноманітність
рослинності. Закономірності поширення рослинного покриву в Україні. Рослинні угруповання. Червона та Зелена книги України. Рослинні
ресурси, їх охорона і відтворення. Рослинність своєї місцевості |
10 |
|
Тема 6. Тваринний
світ України. Різноманітність тваринного
світу. Закономірності поширення
тваринного світу в Україні. Тварини, занесені до Червоної книги України.
Вплив людини на тваринний світ. Тваринні ресурси України, заходи з їх відтворення й охорони. Тваринний світ
своєї місцевості. |
11 |
|
Тема 7. Ландшафти
України. Ландшафт. Карта
«Ландшафти». Районування природних ландшафтів, їх відображення на картах.
Антропогенні ландшафти. Рівнинні ландшафти, їх різноманітність. Природні зони
України: мішаних лісів, широколистих лісів, лісостепова, степова.
Використання та охорона рівнинних ландшафтів.
Гірські ландшафти Українських
Карпат і Кримських гір, особливості їх
зміни з висотою, використання та охорона. Природні умови і ресурси
Чорного та Азовського морів, проблеми їх раціонального використання. Практична робота 9. Складання порівняльної характеристики природних зон України (за вибором). |
12 |
|
Тема 8.
Природокористування. Використання
природно-ресурсного потенціалу України.
Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації
на життєдіяльність населення. Основні заходи щодо
раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні
об’єкти своєї місцевості. Природокористування в умовах
сталого розвитку. Практична робота 10. Позначення на
контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України. |
Розділ IV. Населення України та світу |
||
13 |
|
Тема 1. Демографічні
процеси та статево-віковий склад населення світу та України. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на
кількість населення: природний рух, міграції. Міграційна політика держав. Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя
населення. Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності
демографічних процесів. Дослідження П.
Чубинського. Демографічна політика. Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки
міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна
політика. Практичні роботи 11. Обчислення показників природного
та механічного руху населення в різних регіонах України. 12. Аналіз
статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. |
14 |
|
Тема 2. Розселення. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й
Україні. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та
країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення. Урбанізація. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
Тема 3. Етнічний склад населення. Етноси.
Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни.
Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності.
Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення |
15 |
|
Тема 4. Релігійний
склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії.
Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні Тема 5. Зайнятість
населення в світі й Україні. Трудові ресурси. Кількість і якість
трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення.
Проблеми зайнятості населення |
Розділ V. Природа та населення свого
адміністративного регіону |
||
16 |
|
Тема 1. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія
формування і розвитку. |
17 |
|
Тема 2. Природа регіону. Особливості
природних умов і ресурсів. Природокористування. Об’єкти природно-заповідного
фонду. Тема 3. Населення регіону. Кількість та
структура населення. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення. |
Календарно-тематичне планування хімії
8 клас
18 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне планування складено за
програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ –К., 2016 (Сак Т.В.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
|
І семестр |
|||
Повторення основних
питань курсу хімії 7 класу Найважливіші
поняття хімії. |
|||
1 |
|
Тема 1. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини.
Число Авогадро. |
Розрахункові задачі: 1. Обчислення числа атомів (молекул) у певній кількості
речовини. 2. Обчислення за
хімічною формулою молярної маси, маси і кількості речовини. 3. Обчислення об’єму газу за нормальних умов. 4. Обчислення відносної густини газів. |
2 |
|
Молярна маса. Молярний об’єм газів. Відносна густина
газів. Розрахунки за хімічними формулами. |
|
Тема 2. Основні
класи неорганічних сполук |
|||
3 |
|
Оксиди, їх
склад, назви. Кислоти, їх склад, назви. |
Розрахункові задачі: 6. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. Демонстрації: 1. Зразки оксидів. 2. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою. 3. Зразки кислот. 4. Хімічні властивості кислот. 5. Зразки основ. 6. Хімічні властивості основ. 8. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. 9. Зразки солей. 10. Хімічні властивості солей. 11. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження
утвореного розчину індикатором; пропускання вуглекислого газу крізь розчин. 12. Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор (V)
оксиду у воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація його лугом. Лабораторні досліди: 1. Дія розчинів кислот на індикатори. 2. Взаємодія хлоридної кислоти з металами. 3. Взаємодія розчинів лугів з кислотами. 4. Дія розчину лугу на індикатори. 5. Взаємодія нерозчинної основи з кислотою. 6. Розкладання нерозчинної основи під час нагрівання. 7. Взаємодія солей з металами. 8. Взаємодія солей з лугами в розчині. 9. Реакція обміну між двома солями в розчині. 10. Розв'язування експериментальних задач. Практичні роботи: 1. Дослідження властивостей основних класів
неорганічних сполук (один з клсів на вибір учителя). 2.
Розв’язування експериментальних задач. Розрахункові задачі: 6. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
4 |
|
Солі (середні), їх
склад, назви. Основи, їх склад, назви. |
|
5 |
|
Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з
водою, кислотами, лугами, іншими оксидами. Класифікаця оксидів. Оксиди в
природі. Використання оксидів. |
|
6 |
|
Фізичні та хімічні властивості кислот: дія на
індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами та основами,
солями. Класифікація кислот. Поняття
про ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під
час роботи з кислотами. Використання кислот. |
|
7 |
|
Фізичні
властивості основ. Класифікація
основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами,
кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації. Розкладання нерозчинних
основ під час нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами.
Використання основ. |
|
8 |
|
Поняття про амфотерні гідроксиди. Фізичні та
хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами,
іншими солями. Поширення солей у природі та їхнє практичне значення. Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.
Загальні способи добування оксидів, кислот, основ, солей. |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 3. Періодичний
закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова
атома |
|||
9 |
|
Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття
про лужні, інертні елементи, галогени. |
Демонстрації: 13. Взаємодія натрію, кальцію, магнію з водою. 14. Періодична система хімічних елементів Д. І.
Менделєєва (довга і коротка форми). Лабораторний дослід: 11. Дослідження характеру гідратів оксидів Натрію,
Алюмінію, Сульфуру(УІ). |
10 |
|
Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. |
|
11 |
|
Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і
нейтрони). Протонне число. Фізичний зміст порядкового номера елемента.
Сучасне формулювання періодичного закону. Будова електронних оболонок атомів
хімічних елементів. Поняття про радіус атома. Стан електронів у атомі.
Енергетичні рівні та підрівні. Структура періодичної системи. |
|
12 |
|
Взаємозв'язок між розміщенням елементів у періодичній системі і
властивостями хімічних елементів, простих речовин, сполук елементів з
Гідрогеном та Оксигеном. |
|
13 |
|
Характеристика хімічних елементів малих періодів за їх місцем у
періодичній системі та будовою атома. |
|
14 |
|
Значення періодичного закону. Життя і наукова діяльність Д. І.
Менделєєва. |
|
Тема 4. Хімічний
зв’язок і будова речовини |
|||
15 |
|
Електронна природа хімічного зв’язку. Поняття про електронегативність
елементів. Ковалентний зв’язок, його
види – полярний і неполярний.
Утворення ковалентного неполярного зв’язку. Утворення ковалентного полярного
зв’язку. Електронні формули молекул
речовин. |
Демонстрації: 15. Моделі
кристалічних ґраток різних типів. 16. Фізичні
властивості речовин з різним типом кристалічної гратки. |
16 |
|
Йонний зв’язок. Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні
кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних
ґраток. |
|
17 |
|
Валентність і ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення атома
елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими
ступенями окиснення атомів елементів. |
Календарно-тематичне планування фізики
8 клас
19 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне планування складено за
програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ –К., 2016 (Сиротюк В.Д.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
|
І семестр |
|||
РОЗДІЛ 1. ТЕПЛОВІ
ЯІИЩА |
|||
1 |
|
Тепловий рух. Температура тіла та її вимірювання. |
Лабораторні роботи № 1.
Ознайомлення з термометрами і вимірювання температури тіл. № 2. Порівняння кількості теплоти при змішуванні води
різних температур. Демонстрації 1. Модель теплового руху. 2. Нагрівання тіл при виконанні роботи та під час
теплообміну. 3. Теплопровідність твердих тіл, рідин і газів. 4. Конвекція в рідинах і газах. 5. Нагрівання тіл випромінюванням. 6. Калориметр і правила користування ним. 7. Спостереження за процесами плавлення і тверднення
кристалічного тіла. 8. Випаровування різних рідин. 9. Утворення туману внаслідок охолодження повітря 10. Сталість температури кипіння рідини. 11. Види палива. 12. Будова та дія двигуна внутрішнього згоряння. 13. Будова та дія парової турбіни |
2 |
|
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії
тіла. Види теплообміну: теплопровідність, конвекція, випромінювання. |
|
3 |
|
Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини. Обчислення кількості теплоти під час нагрівання або
охолодження, плавлення або тверднення тіла, випаровування рідини або
конденсації пари. |
|
4 |
|
Енергія палива. Питома теплота згоряння палива. |
|
Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ |
|||
5 |
|
Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди зарядів. |
Лабораторні роботи № 3. Вивчення взаємодії заряджених тіл. № 4. Складання електричного кола та вимірювання сили
струму на різних ділянках кола. № 5. Вимірювання напруги на різних ділянках електричного
кола. № 6. Регулювання сили струму реостатом. № 7. Вимірювання опору провідників за допомогою
вольтметра і амперметра. № 8. Ознайомлення з лічильником електроенергії. № 9. Вивчення будови електричної лампи. № 10.
Вимірювання потужності споживача електричного струму. Демонстрації Електризація різних тіл. Взаємодія наелектризованих тіл. Два роди електричних зарядів. Подільність електричного заряду. Будова і дія електроскопа. Джерела електричного струму. Складання електричних кіл. Дії електричного струму. Провідники і діелектрики. Вимірювання сили
струму амперметром. Вимірювання
напруги вольтметром. Вимірювання
опорів провідників. Нагрівання провідників струмом. 14. Дія плавких запобіжників при короткому замиканні |
6 |
|
Будова атома. Електрон. Йон. Закон збереження
електричного заряду. |
|
7 |
|
Електричне поле. Взаємодія заряджених тіл. |
|
8 |
|
Електричний струм. Джерела електричного струму:
гальванічні елементи, акумулятори, електричні машини, сонячні батареї, термоелементи.
|
|
ІІ семестр |
|||
9 |
|
Електричне коло і його складові частини |
Лабораторні роботи № 3. Вивчення взаємодії заряджених тіл. № 4. Складання електричного кола та вимірювання сили
струму на різних ділянках кола. № 5. Вимірювання напруги на різних ділянках електричного
кола. № 6. Регулювання сили струму реостатом. № 7. Вимірювання опору провідників за допомогою
вольтметра і амперметра. № 8. Ознайомлення з лічильником електроенергії. № 9. Вивчення будови електричної лампи. № 10.
Вимірювання потужності споживача електричного струму. Демонстрації Електризація різних тіл. Взаємодія наелектризованих тіл. Два роди електричних зарядів. Подільність електричного заряду. Будова і дія електроскопа. Джерела електричного струму. Складання електричних кіл. Дії електричного струму. Провідники і діелектрики. Вимірювання сили
струму амперметром. Вимірювання
напруги вольтметром. Вимірювання
опорів провідників. Нагрівання провідників струмом. 14. Дія плавких запобіжників при короткому замиканні |
10 |
|
Електричний струм у металах. Дії електричного струму:
теплова, хімічна, магнітна, світлова. Напрям електричного струму. |
|
11 |
|
Сила струму. Амперметр. Електрична напруга. Вольтметр |
|
12 |
|
Електричний опір провідників. Одиниці опору. |
|
13 |
|
Закон Ома. Розрахунок опору провідників. Питомий опір провідника.
Реостати. |
|
14 |
|
Види з'єднань провідників. Робота і потужність електричного струму. |
|
15 |
|
Споживачі електричного струму: електричні лампи,
електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца. |
|
16 |
|
Коротке замикання. Плавкі запобіжники. Електричний струм в розчинах електролітів. Електричний
струм у напівпровідниках. Електричний струм у газах. |
|
17 |
|
Дія електричного струму на живий організм. Заходи
безпеки при роботі з електричними приладами. Перша допомога при враженні
струмом. |
|
18 |
|
УЗАГАЛЬНЮЮЧІ ЗАНЯТТЯ Енергія в житті людини. Теплоенергетика. Способи
збереження енергетичних ресурсів. Енергозберігаючі технології. Використання
енергії людиною та охорона природи. |
Немає коментарів:
Дописати коментар