Календарно-тематичне планування біології
8 клас
18 годин (0,5 годин на тиждень)
Календарне планування складено за програмою: Біологія для
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими
порушеннями мовлення (8-10 класи) –К., 2016 (Пригода З.С.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
І
семестр |
||
Тема 1.
Поведінка тварин |
||
1 |
|
Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка.
Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. Форми поведінки тварин:
дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна (пошук партнерів,
батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна.
Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі. Комунікація тварин.
Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне
значення. Лабораторні
дослідження: спостереження за поведінкою
тварин (вид визначається учителем). Практичні роботи: 1. Визначення форм поведінки (або типів угруповань)
тварин (за відео матеріалами або описом). |
2 |
|
Міні-проект (за
вибором): Угруповання тварин. Чому мігрують тварини. Як спілкуються тварини. Як вчаться пташенята. Як тварини користуються
знаряддями праці. Турбота про потомство. Як тварини визначають напрям руху. |
Тема 2. Організми і
середовище існування |
||
3 |
|
Поняття про популяцію,
екосистему та чинники середовища. Ланцюги живлення і потік
енергії. Співіснування організмів в
угрупованнях. Вплив людини та її
діяльності на екосистеми. Екологічна етика. Природоохоронні території. Червона книга України. |
4 |
|
Міні-проект (за
вибором): Як тварини пристосовані до
життя в різних умовах. Заповідні території України. |
Узагальнення з курсу «Тварина – живий організм» |
||
5 |
|
Подібність у будові та
проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності
живої природи |
Вступ до курсу
«Біологія людини» |
||
6 |
|
Організм людини як біологічна
система. Різноманітність клітин
організму людини. Тканини. Органи. Фізіологічні системи. Регуляторні системи організму
людини. Значення знань про людину для
збереження її здоров’я. Демонстрування муляжів органів,
мікропрепаратів тканин людини. Лабораторне дослідження: ознайомлення з препаратами тканин людини. |
Тема 3. Обмін
речовин та перетворення енергії в організмі людини |
||
7 |
|
Обмін речовин та перетворення
енергії в організмі людини – основна властивість живого. Харчування та обмін речовин. |
8 |
|
Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових
продуктів. Харчові та енергетичні потреби
людини. Дослідницький
практикум Самоспостереження
за співвідношенням ваги і росту тіла. |
ІІ семестр |
||
9 |
|
Проект Збалансоване харчування. |
Тема 4. Травлення |
||
10 |
|
Огляд будови травної системи. Процес травлення. Лабораторні
дослідження зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями) |
11 |
|
Регуляція травлення. Харчові розлади та їх
запобігання. Демонстрування моделей зубів; муляжів органів травлення. Дослідницький
практикум Дія ферментів слини на
крохмаль. |
Тема 5. Дихання |
||
12 |
|
Значення дихання. Система органів дихання. Газообмін у легенях і тканинах.
Дихальні рухи. |
13 |
|
Нейрогуморальна регуляція
дихальних рухів. Профілактика захворювань
дихальної системи. Демонстрування муляжів легень,
моделі гортані; моделі, що пояснює вдих і
видих; досліду з виявлення
вуглекислого газу у повітрі, що видихається. |
Тема 6. Транспорт
речовин |
||
14 |
|
Внутрішнє середовище організму.
Кров, її склад та функції. Лімфа. Зсідання крові. Групи крові та
переливання крові. Система кровообігу. Серце: будова та функції.
Робота серця. |
15 |
|
Будова та функції кровоносних
судин. Рух крові. Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх
профілактика. Демонстрування муляжів серця, кровоносних
судин; вимірювання артеріального тиску. Лабораторні
дослідження: вимірювання частоти серцевих
скорочень Лабораторні роботи: 1.Мікроскопічна будова крові
людини. Дослідницький
практикум Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня. |
Тема 7. Виділення. Терморегуляція. |
||
16 |
|
Виділення - важливий етап
обміну речовин. Будова і функції сечовидільної
системи. Захворювання нирок та їх
профілактика. |
17 |
|
Значення і будова шкіри.
Терморегуляція. Демонстрування моделей будови шкіри, нирки Проект Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та
складання правил догляду за власною
шкірою. |
Календарно-тематичне планування географії
8 клас
19 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне
планування складено за програмою: НАВЧАЛЬНІ
ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ГЕОГРАФІЯ
8-10 класи –К., 2016 (Ганув О.В.).
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
І
семестр |
||
Вступ. Материки та океани як об’єкти
вивчення регіональної географії. Джерела географічної інформації. Розділ
ІІ. Материки |
||
1 |
|
Тема 1. Північна Америка. Географічне положення. Історія відкриття та
освоєння. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи
клімату. Води суходолу. Природні зони. Вертикальна поясність в горах.
Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші
об’єкти, віднесені до Світової природної
спадщини ЮНЕСКО. Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки. Практична робота №6. Позначення на контурній карті назв географічних об'єктів Північної Америки. Дослідження Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об'єкти Північної
Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО |
2 |
|
Тема 2. Євразія. Географічне положення. Поділ Євразії на дві
частини світу. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і
зовнішніх сил у його формуванні.
Корисні копалини. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи
клімату. Води суходолу. Природні зони. Вертикальна поясність. Зміни
природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Населення. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи та
Азії. Практичні роботи №7. Позначення на контурній карті назв
географічних об’єктів Євразії. №8. Визначення типів
клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних
діаграм. Дослідження Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі:
складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних
комплексів |
Розділ III. Океани |
||
3 |
|
Тема 1. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води.
Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих
материків. Практична робота №9. Позначення географічних
об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час
вивчення кожного океану) |
4 |
|
Тема 2. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх
використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей
прилеглих материків |
5 |
|
Тема 3. Індійський океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Види
господарської діяльності в океані. Охорона природи океану. Вплив океану на
життєдіяльність людей на прилеглих материках |
6 |
|
Тема 4. Північний Льодовитий океан. Географічне положення Північного Льодовитого океану у високих широтах. Історія
географічних досліджень океану. Рельєф дна. Клімат і води. Льодовий режим
океану. Органічний світ і природні
ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків |
Розділ IV. Вплив людини на природу материків та океанів |
||
7 |
|
Тема 1. Використання природних багатств материків та океанів. Природні багатства материків та океанів, їх основні
види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти |
8 |
|
Тема 2. Екологічні проблеми материків та океанів. Забруднення навколишнього
середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародне
співробітництво у розв’язуванні екологічних проблем. Міжнародні організації з
охорони природи. Дослідження Шляхи розв’язування екологічних
проблем Узагальнення |
ІІ семестр |
||
Курс «Україна
у світі: природа, населення» |
||
9 |
|
Вступ Об’єкти вивчення і методи досліджень фізичної та
суспільної географії України. Джерела
географічної інформації. Географічні відомості про територію України в минулому. Дослідження
Геродота, Г. Боплана, С.
Рудницького. Сучасні географічні дослідження |
Розділ І.
Географічна карта та робота з нею |
||
10 |
|
Тема 1. Географічна карта. Зображення України в
картографічних творах. Елементи карти, картографічні проекції
та види спотворень на географічних картах. Способи зображення географічних
об`єктів та явищ на картах. Класифікація карт. Навчальні карти й атласи.
Національний атлас України, електронні карти. Картографічні інтернет-джерела. Геоінформаційні та сучасні навігаційні системи |
11 |
|
Тема 2. Топографічні карти. Читання та практичне використання топографічних карт. Плани міст, схеми
руху транспорту. Практична робота №1. Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за
топографічною картою. Дослідження Прокладання маршрутів за топографічною картою та їх обґрунтування |
Розділ ІІ.
Географічний простір України |
||
12 |
|
Тема 1. Україна на політичній карті Європи і світу. Політична карта світу, її елементи та процес формування. Державний лад: форми правління та
адміністративно-територіальний устрій країн. Державний лад в Україні. |
13 |
|
Географічне положення (фізико-географічне, економіко-географічне,
політико-географічне). Геополітика. Державна територія України. Державні
кордони, розміри території, крайні точки, географічні центри України та
Європи. Практична робота №2. Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав, крайніх точок,
географічних центрів України та Європи і зазначення їхніх назв; визначення
координат точок, протяжності території
України в градусах і кілометрах. Дослідження Порівняльна оцінка географічного положення України з країнами світу (2 –
3 на вибір) |
14 |
|
Тема 2. Формування території України. Територіальні зміни меж України з ХХ ст. Особливості сучасного
адміністративно-територіального устрою, його
проблеми та шляхи вдосконалення на різних територіальних рівнях |
15 |
|
Тема 3. Україна на карті годинних
поясів. Міжнародна система відліку часу.
Годинні пояси. Місцевий час. Поясний
час. Літній час. Особливості регулювання системи відліку часу в країнах світу. Час в Україні. Практична робота №3. Аналіз карти
годинних поясів світу. Розв’язування задач на визначення часу. Дослідження Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі
в них порівняно з київським |
Розділ ІІІ. Природні умови і ресурси України (13 годин) |
||
16 |
|
Тема 1. Рельєф, тектонічна та геологічна будова,
мінеральні ресурси. Форми земної поверхні. Простягання
низовин, височин, гір, річкових долин. Карта «Фізична поверхня». Геологічна
історія Землі. Геологічне літочислення. Геологічні ери. Карта
«Тектонічна будова». Основні тектонічні структури. Зв`язок рельєфу з
тектонічними структурами. Геологічна будова.
Дослідження П. Тутковського. Неотектонічні рухи. Вплив
геологічної будови та тектоніки на діяльність людини. Формування рельєфу. Внутрішні та зовнішні рельєфотвірні чинники і процеси. Типи
рельєфу за походженням. Рельєф і діяльність людини. |
17 |
|
Корисні копалини України, їх класифікація за використанням, географія, закономірності поширення.
Паливні корисні копалини. Діючі та перспективні басейни й райони видобутку
вугілля, нафти, природного газу, «сланцевого газу», торфу, горючих
сланців. Рудні та нерудні корисні
копалини: басейни, райони залягання та видобутку. Мінеральні води та грязі. Проблеми раціонального використання мінеральних ресурсів. Особливості
геологічної будови, рельєфу та мінеральних ресурсів своєї місцевості.
Практична робота №4. Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків
між тектонічними структурами, рельєфом, геологічною будовою та корисними
копалинами у межах України. Дослідження Використання продуктів переробки корисних копалин у побуті. Історія геологічних
досліджень території України Г. Капустіним, В. Зуєвим, В. Вернадським, В.
Бондарчуком (на вибір) |
18 |
|
Тема 2. Клімат і кліматичні ресурси. Кліматотвірні чинники: сонячна енергія, циркуляція атмосфери, підстильна
поверхня, їх взаємодія. Розподіл сонячної енергії в атмосфері і на
земній поверхні. Властивості
повітряних мас, що впливають на територію України. Атмосферні фронти, циклони
та антициклони. Кліматичні показники: температура, вологість повітря, опади,
коефіцієнт зволоження та їх розподіл в Україні. Річний та сезонний хід кліматичних
показників. Кліматична карта. Регіональні відмінності клімату. Кліматичні
ресурси. Сезонні погодні умови та явища. Несприятливі погодно-кліматичні
явища. Метеорологічна служба. Б. Срезневський
– організатор метеослужби в Україні. Прогноз погоди за даними синоптичної карти, народними прикметами. Вплив погодно-кліматичних умов на здоров’я і господарську діяльність людини.
Охорона атмосферного повітря. Кліматичні особливості своєї місцевості. |
Календарно-тематичне планування хімії
8 клас
18 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне
планування складено за програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ хімія
8-10 класи –К., 2016., (Чепурна Г.П.)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
|
І
семестр |
|||
Повторення найважливіших питань
курсу хімії 7 класу |
|||
1 |
|
Найважливіші
хімічні поняття. Фізичні тіла і речовини. Чисті речовини і суміші. Атом. Хімічні елементи. Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук Відносна атомна та відносна молекулярна маса, їх обчислення за хімічною
формулою. Хімічні формули речовин.
Прості та складні речовини. Масова частка
елемента в складній речовині. Хімічні реакції |
Демонстрації 1.Дослід,
що ілюструє закон збереження маси речовин. 2.Добування
кисню з гідроген пероксиду. 3.Збирання
кисню витісненням повітря та витісненням води. 4.Доведення
наявності кисню. 5.Спалювання
простих і складних речовин. 6.Маркування
небезпечних речовин. Практичні
роботи №1.Добування
кисню з гідроген пероксиду, збирання, доведення його наявності. Навчальні проекти 1. Проблема забруднення повітря та
шляхи розв’язування її 2. Дослідження зміни концентрації вуглекислого газу у
класній кімнаті під час занять |
|
Тема
1. Кисень |
||
2 |
|
Повітря,
його склад. Оксиген.
Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у
природі. Фізичні властивості кисню. Закон
збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції.
Хімічні рівняння. Добування
кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про
каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню. Хімічні
властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка,
магній, залізо, мідь). Реакція сполучення. |
|
3 |
|
Поняття
про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Взаємодія
кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду,
глюкози). Умови
виникнення та припинення горіння. Маркування
небезпечних речовин. Колообіг
Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та
біологічна роль кисню. |
|
Тема 2. Вода |
|||
4 |
|
Вода,
склад молекули, поширеність у природі,
фізичні властивості. Вода — розчинник. Розчин
і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Кількісний
склад розчину. |
Розрахункові задачі 1.
Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині. Демонстрації 1.
Виготовлення розчинів. 2.
Взаємодія кальцій оксиду з водою. Дія водного розчину
добутої речовини на індикатори. 3.Взаємодія фосфор(V) оксиду з водою. Дія водного
розчину добутої речовини на індикатори. Лабораторні досліди 1. Виготовлення водних розчинів із
заданими масовими частками розчинених речовин. 2.
Випробування водних розчинів кислот і лугів
індикаторами. Домашній експеримент Виготовлення водного розчину кухонної солі. Очищення води кип’ятінням і за допомогою побутового
фільтру Навчальні проекти 1. Проблема збереження чистоти водойм 2. Дослідження якості води з різних джерел 3. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води 4. Способи очищення води в побуті |
5 |
|
Масова
частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину. Взаємодія води з
оксидами.Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про
індикатори. |
|
6 |
|
Значення
води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. Проблема
чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних
станціях та в домашніх умовах |
|
Тема 3. Періодичний закон і періодична
система хімічних елементів. Будова атома |
|||
7 |
|
Короткі
історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про
лужні, інертні елементи, галогени. |
Демонстрації Періодична
система хімічних елементів Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми). Моделі
атомів. Форми
електронних орбіта лей Навчальні
проекти 1. З історії відкриття періодичної
системи хімічних елементів. 2. Форми періодичної системи хімічних
елементів |
8 |
|
Періодичний
закон Д. І. Менделєєва. Структура періодичної системи хімічних елементів. |
|
ІІ семестр |
|||
9 |
|
Будова
атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне
число. Ізотопи. Нуклід. Сучасне формулювання періодичного закону. |
Демонстрації Періодична
система хімічних елементів Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми). Моделі
атомів. Форми
електронних орбіта лей Навчальні
проекти 1. З історії відкриття періодичної
системи хімічних елементів. 2. Форми періодичної системи хімічних
елементів |
10 |
|
Будова
електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. Стан електронів у атомі.
Електронні орбіталі. |
|
11 |
|
Енергетичні
рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. |
|
12 |
|
Електронні
та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. |
|
13 |
|
Поняття
про радіус атома. Періодична
система хімічних елементів з позиції теорії будови атома. |
|
14 |
|
Характеристика
хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. Значення
періодичного закону |
|
Тема 4. Хімічний зв’язок і будова
речовини |
|||
15 |
|
Природа
хімічного зв’язку. Електронегативність елементів. Ковалентний зв'язок, його
утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули
молекул. |
Демонстрації 1.Кристалічні
ґратки різних типів. 2. Речовини атомної,
молекулярної та йонної будови. 3.Фізичні
властивості речовин атомної,
молекулярної та йонної будови. Лабораторні досліди: Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної,
молекулярної та йонної будови. Домашній експеримент: Дослідження фізичних властивостей речовин з різними
типами кристалічних ґраток: води, кухонної солі, піску. Навчальні проекти 1. Залежність фізичних властивостей речовин від типів
кристалічних граток. |
16 |
|
Йони.
Йонний зв’язок, його утворення. Ступінь
окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою
сполуки. |
|
17 |
|
Складання
формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів. Кристалічні
ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних
властивостей речовин від типів кристалічних ґраток
Узагальнення вивченого в 8 класі.
Підсумкове заняття. |
Календарно-тематичне планування фізики
8 клас
19 годин (0,5 годин
на тиждень)
Календарне
планування складено за програмою: НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-10 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ФІЗИКА 8-10 класи –К.,
2016., ( Івашко О.А)
№
з/п |
Дата проведення |
Зміст
навчального матеріалу |
|
І
семестр |
|||
Розділ 1. МЕХАНІЧНА РОБОТА ТА ЕНЕРГІЯ. |
|||
1 |
|
Механічна
робота. Потужність. Механічна енергія та її види. |
Демонстрації
Лабораторні
роботи: № 1. Вивчення умови рівноваги важеля. № 2. Визначення ККД простого
механізму. Орієнтовні
теми навчальних проектів:
Використання
енергії природних джерел. |
2 |
|
Закон
збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне
застосування. |
|
3 |
|
Прості
механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля. |
|
4 |
|
Коефіцієнт
корисної дії механізмів. Узагальнення та систематизація знань |
|
Розділ 2. ТЕПЛОВІ
ЯВИЩА |
|||
5 |
|
Рух молекул і
тепловий стан тіла. Температура. Термометри. |
Демонстрації
|
6 |
|
Шкала
Цельсія. Теплова рівновага. |
|
7 |
|
Залежність
розмірів фізичних тіл від температури. |
|
8 |
|
Агрегатні
стани речовини. Фізичні властивостей твердих тіл, рідин і газів. |
|
ІІ семестр |
|||
9 |
|
Внутрішня
енергія. Два способи змінення внутрішньої енергії тіла. |
Лабораторні
роботи № 3. Вивчення теплового балансу за умов
змішування води різної температури. № 4.
Визначення питомої теплоємності речовини. Орієнтовні
теми навчальних проектів
|
10 |
|
Види
теплообміну. Кількість теплоти. Розрахунок кількості теплоти при
нагріванні/охолодженні тіла. Кристалічні
та аморфні тіла. |
|
11 |
|
Температура
плавлення. Розрахунок кількості теплоти при плавленні/твердненні тіл. Наноматеріали |
|
12 |
|
Пароутворення
і конденсація. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні/конденсації. |
|
13 |
|
Кипіння.
Температура кипіння. |
|
14 |
|
Тепловий баланс.
Рівняння теплового балансу. |
|
15 |
|
Згоряння
палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива. Теплові двигуни. Принцип дії теплових
двигунів. ККД теплового двигуна. |
|
Розділ 3. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ |
|||
16 |
|
Електричні
явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. |
Демонстрації 1.
Електризація різних тіл. 6.
Електричний струм і його дії. 2. Взаємодія
наелектризованих тіл. 7. Провідники і діелектрики. 3. Два роди
електричних зарядів. 4.
Подільність електричного заряду. 5. Будова й
принцип дії електроскопа. |
17 |
|
Взаємодія
заряджених тіл. Закон Кулона. Закон збереження електричного заряду. |
|
18 |
|
Електричне поле. Електричний струм.
Дії електричного струму. Провідники, напівпровідники, діелектрики. Струм у
металах. Узагальнення та систематизація знань |
Немає коментарів:
Дописати коментар